Zum Inhalt springen
Kantholz

Squad News

Empfohlene Beiträge

Hotfix Release: Alpha 8.2

We are now pushing a version Alpha 8.2 hotfix release, here are the changes:

  • Added a HUD indicator which shows the names of the players currently in your vehicle.
  • Added color coded indicators showing the status of your squad members. The statuses are: not spawned in / dead (white), spawned in and not bleeding (green), bleeding (yellow), incapacited / revivable (red).
  • Added new player first time help messages for fundamental events, including the first time: using the map, becoming a squad leader, becoming a medic, bleeding, using a vehicle, and using a supply truck.
  • Added the yellow spawning dot to all spawnable points to make the spawning interface more intuitive and consistent.
  • Made toggled crouch enabled by default for newly installed copies of Squad.
  • Made the jump key untoggle crouch when crouch toggling is enabled.
  • Increased round duration timer on 2k Insurgency maps from one hour to 90 minutes and 4k Insurgency maps from 90 minutes to two hours.
  • Changed squad leader marker distance indicator so it is less precise at longer distances.
  • Attempted fix for a server crash relating to vehicle claiming.
  • Attempted fix for a server crash relating to players being ejected from a vehicle.
  • Fixes to code for preventing players from clipping through walls.
  • Fix for the draw distance on several deployables so they don't disappear after 80-100 meters.
  • Fix for backblast rotation on RPGs and LAWs being in the incorrect direction.
  • Fix for NSV not having sounds on low quality in the third person.
  • Fix for giant player models appearing for a split second in certain cases where soldiers are entering or exiting vehicles.
  • Fix for soldier's 3p mesh being shown when driving vehicles on listen servers, EG starting up Jensen's range in local training mode.
  • Extended the logical scanning range of shoveling to improve it's reliability.
  • Fix for certain server functions not being called properly and causing log spam.
  • Fixes for the spawning mechanics of weapons caches.
  • Fix for incendiary grenades to allow for better interaction with weapons caches.
  • Disabled texture streaming on grass textures.
  • Replaced missing and broken statics on Yehorivka.

 

Hotfix Release: Alpha 8.3

We are now pushing a version Alpha 8.3 hotfix release. For those curious, we are pushing out smaller patches in quick succession in preparation for the free weekend at the end of the week. Here are the changes:

  • Fixed file integrity checks in EAC.
  • Fixed players getting disconnected from servers by EAC without an error message.
  • Fixed huge player models showing when watching someone switches seats in a BTR-80 far away.
  • Fixed an invisible collision mesh sometimes getting left behind after a player dies.

 

Bearbeitet von DaWallace
Link zu diesem Kommentar
Quote

New Map "Kokan" Released!

12. November - Merlin
 
We are now pushing a version Alpha 8.7 hotfix to ship our the new map Kokan. It is available for download now.

 

Link zu diesem Kommentar

An sich würde mich das Game nun schon ultra reizen, besonders da heut auch der Preis auch attraktiv für mich is. Aber ich hab aktuell einfach soviel was ich zum spielen hab, dass ich jetzt schon keine Zeit für alles finde. :(

Link zu diesem Kommentar
hall0, vor 7 Stunden:

An sich würde mich das Game nun schon ultra reizen, besonders da heut auch der Preis auch attraktiv für mich is. Aber ich hab aktuell einfach soviel was ich zum spielen hab, dass ich jetzt schon keine Zeit für alles finde. :(

Falls du keine Zeit hast aber das nötige Kleingeld würde ich dir vorschlagen, dass du das Spiel zu diesem attraktiven Preis schon einmal kaufst um für schlechte Zeiten gewappnet zu sein. :dafür:

  • Gefällt mir! 1
Link zu diesem Kommentar

hm, ich sterbe sehr oft ohne zu sehen, wer, woher . Das nervt mich. teilweise 7-8 Tode zu 0 Kills. Frustrierend. Und da war ich im Team unterwegs.
War extra vorsichtig unterwegs, trotzdem  peng peng, tot. Es wird belohnt sich irgendwo hinzulegen und alles abzuballern was sich bewegt.

Vielleicht bin ich auch zu blöd dazu.

Link zu diesem Kommentar
oe1zi, vor 3 Stunden:

Falls du keine Zeit hast aber das nötige Kleingeld würde ich dir vorschlagen, dass du das Spiel zu diesem attraktiven Preis schon einmal kaufst um für schlechte Zeiten gewappnet zu sein. :dafür:

Wirklich Geld hab ich aktuell halt auch nicht :P Naja es kommt ja dann auch noch Weihnachten und da haut Steam ja auch immer gute deals raus.

Link zu diesem Kommentar
kunde, vor 1 Stunde:

hm, ich sterbe sehr oft ohne zu sehen, wer, woher . Das nervt mich. teilweise 7-8 Tode zu 0 Kills. Frustrierend. Und da war ich im Team unterwegs.
War extra vorsichtig unterwegs, trotzdem  peng peng, tot. Es wird belohnt sich irgendwo hinzulegen und alles abzuballern was sich bewegt.

Vielleicht bin ich auch zu blöd dazu.

Manchmal ist das so. Die Frage ist aber auch immer, wie gut funzt dein Squad.

hall0, vor 8 Minuten:

Wirklich Geld hab ich aktuell halt auch nicht :P Naja es kommt ja dann auch noch Weihnachten und da haut Steam ja auch immer gute deals raus.

Aber es ist nicht gesagt, dass Squad dabei ist!

Link zu diesem Kommentar

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.
×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information

Wir haben Cookies auf Deinem Gerät platziert. Das hilft uns diese Webseite zu verbessern. Du kannst die Cookie-Einstellungen anpassen, andernfalls gehen wir davon aus, dass Du damit einverstanden bist, weiterzumachen.