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bosco

Project Reality 0.87 und BF2 1.5

Empfohlene Beiträge

Alle bekannten Probleme wurden beseitigt, und insofern sich keine neuen mehr auftun, gibt es 0.87 noch Ende dieser Woche.

Der Patch wird ungefähr 13 MB groß sein und PR mit 1.5 kompatibel machen.

Hier schonmal das Changelog:

GENERAL

- Compatibility with Battlefield 2 v1.5.

HUD

- Updated commander screen to show the marker reload time (60 seconds) now that the timer is hard-coded.

- Added "follow me / move out" to medikit comm rose.

PYTHON

- Fixed kit reservation issues.

- Updated mine markers so players can place multiple ones.

- Added informants logic that will report to Insurgent and Taliban commanders if 6 or more enemies are near a waypoint set in the map. The report takes around 60 seconds to reach the commander and it takes 5 minutes to start reporting contacts after the marker is placed. Vehicles are reported no matter the number of players in them.

- Fixed attack huey not having the critical damage system of other transport helicopters.

- Updated relative distances to be 50m, 100m and 150m (2, 4 and 6 players).

STATICS

- Updated L-Shaped HESCO with wire so they don't have lightmap bugs.

- Added 2 Russian apartment building textures that were missing.

VEHICLES

- Fixed the M249 geometry on the RHIB to be the correct version.

- Added commander UAV to conventional armies (full color) and Chechen (greyscale) command posts.

- Added seat to Insurgent/Taliban hideouts to be accessed only by commander. Added option on commander comm rose so he can build hideouts.

- Removed higher hitpoints for attack huey to be in par with the other heavy attack choppers.

WEAPONS

- Fixed M249 ELCAN deployed/undeployed mag-linking.

- Fixed floating 40mm grenade when sprinting with the M203 equipped.

- Fixed overheating patterns on the QJC88 HMG to be in line with the other .50 cals.

- Removed tracers from all of the Insurgent/Taliban weapons.

- Reverted LAT and HAT projectile explosion radii back to v0.85 values.

Gruß

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UUhuhu!! Ich freut sich!

Vor allem bin ich auf das UAV gespannt. Ich gehe stark davon aus, dass der Insurgent Modus sich durch das UAV deutlich verändern wird. Neue caches sollten damit problemlos aufgespürt werden koennen. Als Aufständische wird man sich keine größeren Ausflüge vom cache erlauben können. Jetzt gilt es wohl noch mehr, möglichst viele blutige Nasen bei der Verteidigung der cashes zu verteilen.

Auf Seiten der Aufständischen hat es bisher immer nur Spaß gemacht, wenn das Ami-Team deutlich stärker war und es eine Herausforderung darstellte, die caches zu verteidigen. Jetzt sollten sogar Dullie-Ami-Squads imstande sein, ein vom commander gemarktes cache anzugreifen.

Hach...wie ich mich schon freue, mit der Stummel-Ak die Ungläubigen Welle um Welle zu zerledigen!! Harrrg

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Nicht schlecht, hoffentlich rücken die andren mods auch schnell nach.

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Verräter an der eigenen Mod uglyattacke.gif

nicht ernst nehmen :ugly:

Bearbeitet von SirGutz
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Verräter an der eigenen Mod uglyattacke.gif

nicht ernst nehmen :ugly:

Unser Patch kommt ja jetzt auch die Tage. *g*

Und Abwechselung hat noch niemandem geschadet. Ich spiele ja aktuell durch den Patch auch mal wieder vanilla. Gut okay, das schadet tatsächlich den Nerven bei den ganzen Idioten. ^^

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