Zum Inhalt springen
Volmat

The Forest

Empfohlene Beiträge

 

 

 

 

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=143803558

 

As the lone survivor of a passenger jet crash, you find yourself in a mysterious forest battling to stay alive against a society of cannibalistic mutants.

Build, explore, survive in this terrifying first person survival horror simulator.

KEY FEATURES:

The world
Enter a living, breathing forest with changing weather patterns, plants that grow and die. Tides that roll in and out with the day/night cycle. Below ground explore a vast network of caves and underground lakes.

Complete player freedom
Chop down trees to build a camp, or start a fire to keep warm. Scavenge food to keep yourself from starving. Find and plant seeds to grow food.

Build a small shelter or a large ocean side fortress. decorate your home with found items. Lay traps and defenses to keep a safe perimeter.

Gameplay
Explore and build during the day. Defend your base at night. Craft weapons and tools.Bunker down during the evening or bring the fight directly to the enemy.

Fight or Hide
Use stealth to evade enemies, or engage them directly with crude weapons built from sticks and stones.

A new type of open world, survival horror experience
Defend yourself against a clan of genetic mutant enemies that have beliefs, families, morals and that appear almost human.

Full VR experience
Support for the Oculus Rift VR headset for the most immersive experience possible.

For more information visit us at SURVIVETHEFOREST.COM

 

Sieht sehr Interessant und geil aus, muss ich sagen. Hoffentlich wirds gut :D

Bearbeitet von Volmat
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

 

Support for the Oculus Rift VR headset for the most immersive experience possible.

 

mann wird das geil, ne komplett neue Horrorerfahrung, hoff ich jedenfalls :dafür:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Und schon disqualifiziert.

 

"cannibalistic mutants"

 

Andere Bezeichnung für Zombies?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Und schon disqualifiziert.

 

"cannibalistic mutants"

 

Andere Bezeichnung für Zombies?

 

les doch mal genauer:

 

genetic mutant enemies that have beliefs, families, morals and that appear almost human.

 

zombies haben weder wünsche, famlilien noch moral

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

"Explore and build during the day. Defend your base at night."

Next Gen Minecraft?

 

Aber gefällt mir. Steht zwar nicht in den Infos, aber ich gehe mal stark von der CryEngine aus, oder?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

boah scheisse ist das gruselig, interessiert mich schon, aber allein zocken?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

oh gott, das würd ich mir schon mit normaler hardware nie antun... mit oculus ist da echt herzkasperalarm :D

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

"Explore and build during the day. Defend your base at night."

Next Gen Minecraft?

 

Aber gefällt mir. Steht zwar nicht in den Infos, aber ich gehe mal stark von der CryEngine aus, oder?

Unity Engine soweit ich weiß

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

die Early Access Version die am 22.5. auf Steam kommen sollte verschiebt sich um eine Woche auf den 29.5. :ermm:

Bearbeitet von K-Jii
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden


  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.
×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information

Wir haben Cookies auf Deinem Gerät platziert. Das hilft uns diese Webseite zu verbessern. Du kannst die Cookie-Einstellungen anpassen, andernfalls gehen wir davon aus, dass Du damit einverstanden bist, weiterzumachen.