Zum Inhalt springen
Kashinju

Frage zu Mini Mod?

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

das is ne gute frage ich kenne die mini-mod ehrlich gesagt nicht...du brauchst dazu sicherlich die Desert Combat Mod in aktuellster Version:

* Desert Combat 0.7

* Desert Combat Final

Die Anleitung aus der Readme

Installation:

1. Extract your map to a suitable location. Add the 'Objects' folder to the base

directory of your map. Open 'init.con' and add the line "run Objects/Objects". Make sure

that you have an object spawn that spawns either 'Nimitz' or 'Nimitz_Heli'.

Repack your map.

2. Extract the Objects folder to a suitable location. Open your map in Battlecraft.

Click Tools>Add File to Archive. Click 'Add', Navigate to the Objects folder and select

all files. Destination should be 'bf1942\levels\YOUR_MAP_NAME'. Click Tools>Archive File

Editor, navigate to 'init.con' and add the line "run Objects/Objects".

3. Extract objects_009.rfa to either Battlefield 1942\Mods\DC_Final\Archives or

Battlefield 1942\Mods\DesertCombat\Archives, depending which mod you are playing.

Play a map that contains 'Nimitz' or 'Nimitz_Heli' or edit a map that spawns one

wenn du sowas noch nie gemacht hast würde ich es an deiner stelle lassen, da sich die mini-mod nicht so einfach installieren lässt wie ne normale mod, das heißt wenn du etwas falsch machst, kannste dein komplettes battlefield 1942 oder desert combat neu installieren...

man muss hier anscheinend mit dem battlecraft editor arbeiten, davon hab ich keine peilung...kannst es ja nach der englichen anleitung versuchen

Geschrieben

Ok Thx

werd mir dann mal Desert Combat 0.7 full saugen. ;)