Jump to content
Jongar

Welche Map gefällt euch am besten?

Welche Map gefällt euch am besten?  

29 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Posted

Mein Favorit ist momentan Belgrade. Aber auch die Häuserkämpfe in Fall of Berlin sind genial.

Posted

Ich vote erst wenn ich mal alles Maps durch getest hab :puuuh:

Posted

Cerbere Landing! Geile Inf Map :D

Posted

Suez Canal vom Titan Modus, Conquest hab ich erst zwei mal gespielt :o

Posted

Bis jetzt sind die Maps vom "European Theater" besser weggekommen.

Für alle die's nicht wissen: Die ersten 5 sind in Europa angesiedelt, der Rest in Afrika.

Posted

Hmm schade dass da nur eine Auswahlmöglichkeit ist.

Meine Lieblingsmaps sind:

- Belgrad

- Fall of Berlin

- Camp Gibraltar

- Tunis Harbor

Posted

Fall of Berlin. Einfach geile Häuserkämpfe. :super:

Die anderen sind aber auch klasse. :super:

Posted

Minsk für Titan.

Fall of Berlin und Belgrade für Conquest.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.