Jump to content
Sign in to follow this  
Geronimoacc

Battlelog Update funktioniert nicht richitg

Recommended Posts

Hey Leute,

seit ein parr Tagen zeigt mir mein Battlelog ständig die Meldung an, dass ein Update verfügbar ist, wenn ich das Update nun installiere und das Battlelog danach neu Starte erscheint wieder die selbe Meldung. Ich hab es schon mit einer Reinstallation von BF 3 und dem Battlelog Versucht aber iwie will das alles nicht funktionieren. :confused:

Kennt jemand von euch vlt. eine Lösung für das Problem?

Danke schonmal und grüße

Gero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.