Jump to content
SeppFleisch

Schlechter PING bei jedem 2. Match

Recommended Posts

Hallo zusammen,

ich habe ein sehr seltsames Problem mit meinem Ping. 

Starte ich BF 2 und spiele ein Online-Spiel habe ich im 1. Match einen Ping von ca. 100. Ich weiß - auch nicht berauschend, aber zum spielen ok.
Beim 2. Match jedoch, schnellt der Ping auf >>300 hoch und BF ist nicht mehr spielbar. NAchdem ich BF 2 neugestartet habe, passt der Ping wieder einigermaßen.

Bei Speedtest etc. habe ich einen ping von ca. 25ms..

Hat jemand eine Idee?

Schöne Grüßen aus Bayern,
Sepp

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.