Gast Melden Geschrieben 18. Dezember 2010 Kennt ihr ein paar gute CS:S und TF2 Server auf denen man Spielen kann ohne das man bezahlen muss wenn man nicht benachteiligt werden will. Ich finde nämlich nur noch Premium Server wo die Original Waffenwerte nur gegen Bares freigeschaltet werden. z.B. Sagins Server.
Gast Melden Geschrieben 18. Dezember 2010 (bearbeitet) Sowas gibt heute. Du kommst kostenlos drauf nur werden den Waffenwerte verschlechtert so das es schwerer ist einen Kill zu machen. Mit Premium bekommst du die Orginalwerte + 50 Energie und solche scherze. Das wäre genauso als wenn hslan bei Fh2 die Waffen für Mitglieder Pimpen würde. Team Fortress 2 General * - Personal welcome message * - One reserved slot (Ability to join a full server with 31/31 players) * - No autoteambalance * - No team switch limitations * - Disabled idle kick Fun Effects - Chat Commands * - "glow" to glow * - "dark" to make your model darker * - "darker" to get a more darker model * - "smoke" to get a smoke effect on your model * - Check the video on YouTube All classes * - Faster movement speed * - Increased fire rate with all weapons * - Unlimited ammo * - Bunny Hopping and Trimp Jumping * - 50 bonus health points with each kill * - Ability to use conc grenades with "premium_conc" command * - Variable FOV settings with "premium_fov" command * - Distance+Direction display to the next living enemy * - Flare Gun immunity * - Spy detection * - Ability to destroy sappers with every gun * - All weapons have valve quality Scout * - Ability to make 5 double jumps in one row * - Faster jumping speed * - Get a new baseball after 5 seconds * - Ability to use Bonk without pauses and with longer effect time * - No maximum health reduction while using the Sandman * - Doubled clip size with the Shortstop * - 50 Mad Milks with each spawn * - Conc grenades Soldier * - Higher rocket jumps than usual * - 6 instead of 4 rockets * - Keep rage amount after death * - Increased damage radius with DirectHit * - 6 instead of 3 rockets with the Black Box * - Homing rockets with DirectHit (secondary attack) Demoman * - Higher grenade jumps than usual * - Increased damage radius of grenades * - Maximum amount of planted stickybombs increased from 8 to 16 * - No maximum health reduction while using the Eyelander Heavy * - Get instantly a new sandvich after you throw away the old one * - Increased damage with Natascha Engineer * - A special golden present * - Increased fire rate of your dispenser homing rockets * - Ability to build 4 sentries and 4 dispensers * - Ability to build 3 teleporter entries * - Teleporters have 2000 health points * - Dispensers have 300 health points * - Infinite metal * - Random critical hits with your Gunslinger * - Conc grenades * - Instant teleporter charge * - Teleporter immunity against Spy sappers Medic * - Longer ubercharge time * - Faster charge time * - Ability to load ubercharge higher than 100% * - Conc grenades Sniper * - Instant rifle charge to 100% * - Faster reload and always perfect aiming with the bow * - Get nearly cloaked while camping on a fixed position * - Get 10 Jarates with spawn * - Conc grenades Spy * - Unlimited cloak time (With every clock) * - HP regeneration with Cloak & Dagger * - Conc grenades Pyro * - Ability to use compression blast with the Backburner Bots - Ability to control them * - The Commands: * - "premium_bot_follow" to let bots follow you * - "premium_bot_move_to" to send bots to aimed target * - "premium_bot_medic" to reserve a Medic bot * - Check the video on YouTube Counter-Strike: Source * - Personal welcome message * - No autoteambalance * - One reserved slot (Ability to join full servers) * - No team switch limitations * - Ability to play as Chicken * - Ability to play as Zombie * - Ability to play with AWP and Auto-Sniper * - 5000 $ extra cash with each round start * - 5 extra HE grenades with each round start * - 10 (25 on deathmatch) extra health points with each round start * - 5 (10 on deathmatch) bonus health points with each kill * - 40 % respawn chance with each death ( play 2 times in 1 round ) * - Read the private chat of the enemy team * - Unlimited ammo * - Vampire grenades (HE damage health bonus) * - Extra frags for kill assist * - Distance+Direction display to the next living enemy * - Variable FOV settings with "premium_fov x" command * - Bullet lasers * - Bullet hit sparks * - Grenade trails * - Hear a sound when you hit an enemy * - AK47/M4A1 at round start * - A small movement boost * - 5 smoke grenades with each round start Und das ist nur ein bsp Bearbeitet 18. Dezember 2010 von Weapi
Turnbeutel 278 Melden Geschrieben 18. Dezember 2010 Ich kann mir nicht vorstellen,dass das legal bzw im Sinne von Valve ist o.O Ich hab aber auch schon ne Weile kein CSS oder TF2 gezockt, bin da momentan nicht im Bilde.
TheBullet 129 Melden Geschrieben 18. Dezember 2010 Dann spiel halt nicht auf diesen "Saigns" Servern. Die haben laut der Website nur 43 Gameserver also wirst ja noch genug andere finden btw: teile ich Turnbeutels Meinung. Bist du dir sicher das es sowas überhaupt gibt?
Gast Melden Geschrieben 18. Dezember 2010 Ja du kannst die Premium Option testen. der unterschied ist feststellbar. Das Problem ist das saigns nicht einzige Server Anbieter ist der das macht. Fast alle Server die halbwegs was taugen haben Premium. zb nighteam.com . Deswegen frage ich nach ordentlichen Servern wo nichts am Balancing geändert wurde.
TanteEmma 1436 Melden Geschrieben 18. Dezember 2010 Einfach nach irgendwelchen Servern von kleinen Clans gucken, da geht in CSS immer am meisten und kann richtig nett werden.
DeadSeven 0 Melden Geschrieben 18. Dezember 2010 Also ich hab noch vor wenigen Wochen wieder n paar Runden TF2 gespielt (Halloween-Event) und nur auf Servern ohne diesem Premium-Gedöns. War eigentlich kein Problem welche zu finden. Gibts genügend und bin immer einfach dem Erstbesten gejoint der mir gerade aus der langen Liste in den Blick fiel. Die Saigns Server und alle anderen, bei denen ich mitkriege, dass dort Premium-Cheaterei abläuft, setz ich eh gleich auf die schwarze Liste. Gibts ja anscheinend irgendwie genügend Leute, die für sowas Geld ausgeben. Genauso wie für den TF2-Item-Shop. Bei letzterm könnt ich fast schwach mal selber n paar Items für TF2 zu machen - wenn man da so hört, dass manche Modder mit ihren Items zehntausend Dollar verdienen
sigah 650 Melden Geschrieben 19. Dezember 2010 Welche Anteil haben die Server an der Gesamtserverzahl? 1% vielleicht. Ich war auf jedenfall noch nie auf einem solchen. Hört sich eher so an , als würdest du dich darüber auslassen wollen, dass es soetwas gibt.