TanteEmma 1436 Melden Geschrieben 17. Juni 2015 "Unverwundbar in Bewegung" Yay, regenerierende healthbars waren wohl nicht genug? Wann wird dieses bahnbrechende feature es wohl in die shooterszene schaffen? Das ist wahrscheinlich in der Übersetzung schlecht rübergekommen. Gemeint ist damit, dass wenn du schnell, präzise deine Moves ausführst, du eigentlich nicht getroffen werden kannst, weil du so beweglich bist. Viel schlimmer: For as impressive as Faith's wall runs and massive leaps are, the game's controls are actually quite simple. There's no run button; Faith is always running by default, and she picks up speed the longer you hold forward without breaking. If you want to do a lower body movement such as a crouch, a slide, or rolling out of a big jump, you tap the right trigger. If you want to do an upward movement — a jump, a wall run, climbing a pipe and so on — you tap the left button on top of the controller http://www.polygon.com/2015/6/17/8795003/mirrors-edge-catalyst-open-world-game-ps4-playstion-4-xbox-one
BäM 1043 Melden Geschrieben 17. Juni 2015 Viel schlimmer: For as impressive as Faith's wall runs and massive leaps are, the game's controls are actually quite simple. There's no run button; Faith is always running by default, and she picks up speed the longer you hold forward without breaking. If you want to do a lower body movement such as a crouch, a slide, or rolling out of a big jump, you tap the right trigger. If you want to do an upward movement — a jump, a wall run, climbing a pipe and so on — you tap the left button on top of the controller http://www.polygon.com/2015/6/17/8795003/mirrors-edge-catalyst-open-world-game-ps4-playstion-4-xbox-one Was ist denn so schlimm daran? In Mirrors Edge gabs auch keinen Sprint Button. Die Steuerung war auch genau so (PC). Shift = crouch, slide, rolls. Leertaste = jump, wallrun, pipe climbs.
TanteEmma 1436 Melden Geschrieben 18. Juni 2015 Was ist denn so schlimm daran? In Mirrors Edge gabs auch keinen Sprint Button. Die Steuerung war auch genau so (PC). Shift = crouch, slide, rolls. Leertaste = jump, wallrun, pipe climbs. There's no run button; Faith is always running by default Das nervt mich. Ich will auch mal stehenbleiben.
Dayjay 796 Melden Geschrieben 18. Juni 2015 Ich glaube damit ist eher gemeint das es keinen extra Button gibt um zwischen "Gehen" und "Rennen" zu switchen, wie in einem Shooter z.B..
El_Exodus 1405 Melden Geschrieben 3. August 2015 Faith's journey is just beginning. Subscribe to see it first: http://t.co/VHcEPctA36 #MirrorsEdge #EAgamescom https://t.co/4pVLNjINdI — Mirror's Edge (@mirrorsedge) 3. August 2015
Recki 667 Melden Geschrieben 4. August 2015 Haut mich nicht so vom Hocker, aber war auch nie ein großer Mirror's Edge Fan 1
TanteEmma 1436 Melden Geschrieben 4. August 2015 Ist das ME1? Sieht ja hässlich aus. Kommt also wie erwartet nicht an die ersten Trailer ran. Downgrade!!11!1
Angstman 1394 Melden Geschrieben 5. August 2015 Macht die einen auf Michael Jackson? Die kleine war doch mal asiatin oder nicht?
Master AP 654 Melden Geschrieben 2. Oktober 2015 (bearbeitet) Hab heute auf der Wiener "Gamescon" Gamecity die Pre alpha von Mirrors Edge Catalyst anspielen dürfen, filmen war leider verboten Mein eindruck war eher ernüchternd aber es spielt sich so wie sein vorgänger mit besserer grafik. womöglich war mein eindruck nicht so toll weil ich mit der Steuerung am Controller nicht zurechtgekommen bin und das dadurch ziemlich frustrierend war... Bearbeitet 2. Oktober 2015 von Master AP
renesweb74 357 Autor Melden Geschrieben 30. Oktober 2015 (bearbeitet) Release Date verschoben auf den 24. Mai. 2016 - wobei ich noch nicht einmal wusste wann das überhaupt geplant war - Edit: 25.02.2016 Years ago, we set out an ambitious vision for Mirror’s Edge™ Catalyst. Achieving that vision and delivering the best possible experience is equally inspiring and challenging. And it takes time. We set out to create a vast city to explore, full of stunning vistas, majestic skyscrapers, and mysterious tunnels. We’re building the most immersive action-adventure game with fluid movement and combat in first person. Mirror’s Edge Catalyst will be an all-new playground with a deeper and more engaging story - and we want to accomplish all these goals to the highest quality possible.So we’ve made the decision to bring Mirror’s Edge to the world starting May 24, 2016. We will use these few extra months to make sure that when you step into the massive City of Glass and experience the rise of Faith, it’s as entertaining, impressive, and memorable as it can be.Mirror’s Edge Catalyst has received an incredible response from fans around the world over the past months. You’ve been eager to see the return of Faith and the unique style and gameplay that only Mirror’s Edge can create. Witnessing your positive reactions has been amazing motivation for me and the rest of our passionate team at DICE.Thank you again for your patience and support. Keep the Faith.Sara JanssonSenior Producer, Mirror's Edge Catalyst http://www.mirrorsedge.com/news/update-on-mirrors-edge-catalyst Bearbeitet 30. Oktober 2015 von renesweb74
TanteEmma 1436 Melden Geschrieben 4. Februar 2016 Sieht so aus, als würde DICE die Fähigkeiten im Storytelling weiterhin nicht verbessern können
renesweb74 357 Autor Melden Geschrieben 22. April 2016 (bearbeitet) Die Geschlossene BETA beginnt am 22. April 2016, 15:00 Uhr MESZ, und endet am 26. April 2016, 18:00 Uhr MESZ http://www.mirrorsedge.com/news/tips-and-tricks-for-the-mirrors-edge-catalyst-closed-beta Bearbeitet 23. April 2016 von renesweb74