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Blond3r

Battlefield 4 Diskussionen

Empfohlene Beiträge

Auf jeden Fall sehe ich den Nerf der 25mm-Kanone ganz positiv, damit war man ja die Infanterie-Killermaschine schlechthin.

 

Wird doch gebufft und nicht generft dachte ich. Meiner Meinung nach waren die Helis auch stark genug. Einzig und allein hatte man die zu schnell abgeschossen. Eben durch die hohe Nachladezeiten der Countermeasures und die Unmöglichkeit nach nem Treffer den Heli abzufangen oder aus dem Gefahrenbereich zu fliegen.

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Ich find Rush in BF4 noch viel schlimmer... Die Balance ist auf den Karten quasi nicht vorhanden...

Ich hab ein paar Mal InfOnly Rush gespielt (durch Zufall, war in der Maprotation). Das hat zu mienr Überraschung _sher_ viel Spaß gemacht.

Normales Rush fand ich in BF3 schon zum kotzen. In BC1 & 2 war das echt nice!

Einzig die Gunner Cannon war genau richtig

Das seh ich nicht so. Im Kampf gegen andere Attack Chopper ist die komplett nutzlos da sie keinen Schaden macht. Wenn man Glück hat, schafft man es den gegnerischen Piloten oder Gunner rauszuschießen. Aber dafür muss man erst gaaaaaaaanz nahe ran kommen. Bearbeitet von sid6.5
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Ach so, dachte auch du meinst im Jet ^^

 

Die war echt zu stark bzw. hatte zumindest zuviel Splash Damage...dafür sollte sie ja eigentlich als Anti-Tank-Waffe einzusetzen sein, genau das war sie aber nicht...laut Umfrage wird die aber wohl verbessert, also weniger Schaden gegen Inf dafür mehr Schaden gegen Fahrzeuge - hört sich gut an.

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Seite wird wohl überlastet sein. Hier mal der Text ausm Battlelog

 

 

It’s a great time to play Battlefield 4. Starting February 1, we are launching the Battlefield 4 Player Appreciation Month, filled with daily giveaways, community missions, developer chats, and more. This is our way of saying THANK YOU to all players for your dedication and support.

Among the announcements you’ll find the introduction of Platoons, and further enhancements to the multiplayer experience in Battlefield 4.

All details on the Player Appreciation Month can be found on the Battlefield Blog. Remember to check out the blog regularly for all the goodies you’ll get by just joining a game.

 

Quelle: http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/player-appreciation-month-2/

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To thank you for your dedication and support, I’d like to announce the Battlefield 4 Player Appreciation Month. Starting on Saturday, February 1, DICE is saying THANK YOU to all players by hosting a month filled with fun community missions and daily giveaways that you get just for jumping into a match.

We appreciate all of the great feedback you continue to provide about all aspects of Battlefield 4. We take this very seriously, and hearing directly from you has helped to make the experience better. The latest information on our game updates can always be found in the BF4 Control Room, including a few new additions that I’m pleased to say are coming soon. First, we are further improving a number of items commonly referred to as “netcode”. This will tighten the overall multiplayer experience, and we will be able to share these items with you in detail soon. In February, we’re also re-introducing the fan favorite feature Platoons in its first iteration. In this added social layer, you can team up with your friends to create your own social space and accumulate stats together. We’re also working on other feature additions that you’ve been asking for – stay tuned for more.

Now, let me walk you through some of the initiatives that we will be launching during Player Appreciation Month. We will have more announcements to make in the upcoming weeks, but below are some of the highlights.

packs2.png

A Battlepack a Day

Every day that you log into the game in February, you’ll receive a Bronze or Silver Battlepack. For those of you who haven’t started opening your earned packs yet, these Battlepacks contain bonuses like XP Boosts and soldier camos. Normally, it would take approximately 30 hours gameplay to earn that many packs. Every day that you log a multiplayer game during the month of February, you will receive a new Battlepack. During weekdays, these will be Bronze, and during Saturdays and Sundays we will give away Silver Battlepacks. Remember to activate your earned XP boosts in the in-game menu to accelerate your progress.

shortcuts2.jpgShortcut Bundles

We are preparing two shortcut bundles for Battlefield 4 that we will make available for download at no cost during the Player Appreciation Month. These voluntary shortcut bundles will unlock all grenades and handguns for Battlefield 4 (the base game) so you can make up for lost time. Or if you’re new to the game, they will help you catch up with players who have been on the Battlefield since launch. We will get back to you with more details once we have set release dates for these items.

For all of our Battlefield 4 Premium users, we’re adding two additional weapon shortcuts, unlocking DMR’s and shotguns. That way, if you like, you can quickly get your hands on a large portion of the weapons available in Battlefield 4.

Double XP Weekend

During the Player Appreciation Month, we’ll be running a double XP weekend for all players. If you’re one of our many Battlefield 4 Premium members, you’ll also get an additional double XP weekend during the Player Appreciation Month as an added bonus.

Community Missions

You will be able to participate in global DICE Community Missions where you will work together to unlock Gold Battlepacks. During the first of these Community-wide challenges, we will ask you to grab a set number of dog tags during a specified time. More details on this first Community Mission in Battlefield 4 to follow.

DICE Developer Talks

Increased developer interaction and transparency on how we work is frequently requested from our fans. During Player Appreciation Month, we will host a number of interviews with some of the core developers of Battlefield 4. In these interviews, you can ask them about their line of work, the effort they’ve put into Battlefield 4, or in the case of our core gameplay designer, what the balancing process of Battlefield 4 looks like. We will announce the dates and channels for these developer interviews as the Player Appreciation Month kicks off.

We’re going to have more information available on each of the Battlefield 4 Player Appreciation Month activities throughout February. Check back here for those details.

If you are currently playing Battlefield 4, we hope you enjoy this month-long community appreciation. If you haven’t played in a little while, it’s a great time to get back in the game. Whoever you are, we appreciate the time you spend with Battlefield 4, we thank you for your support and we hope to keep hearing from you on the Battlefield 4 forums on Battlelog. Here’s to a great 2014!

Karl Magnus Troedsson, DICE VP & GM

 

Das ist der komplette Auszug von http://blogs.battlefield.com/2014/01/bf4-player-appreciation-month/ :)

Klar Shortcuts schön und gut, aber ich glaub man sollte sich doch die Aufgabe stellen es selbst freizuschalten.

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Jap, mein ich ja. Schönes Angebot aber ich bleib beim manuellen freispielen. Vor allem die Pistolen dauern endlich mal ein wenig (man man nicht grad Pistol only spielt)

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First, we are further improving a number of items commonly referred to as “netcode”. This will tighten the overall multiplayer experience, and we will be able to share these items with you in detail soon.

 

:P

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First, we are further improving a number of items commonly referred to as “netcode”. This will tighten the overall multiplayer experience, and we will be able to share these items with you in detail soon.

 

:P

 

Wie oft hab ich das schon gelesen bei Bad Company 2 Battlefield 3 Battlefield 4, und nie ist es wirlicht gut/vergleichbar mit anderen FPS geworden,

 

DARAUF warte ich!!!

 

We are increasing the tickrates for Bulletsimulation from 30 to 60 and client/server updates from 10 to 60

kann ich aber lang warten..... Denn DICE sieht die 10Hz bzw. 30Hz nicht als Problem. BF3 funktioniert doch schließlich wunderbar laut sliced_lime..... :trollface:

Bearbeitet von sid6.5
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