Battlephil 0 Melden Geschrieben 5. November 2008 Der erste Patch für Far Cry 2 ist released worden! Far Cry® 2 v1.01 Update Multiplayer * Server's IP address now displays in lobby, beside the match’s name (for direct IP join to work). * Dedicated Server can now be launched in command line. * Improved match start conditions. Ranked games can now also start if the player max is attained and everybody but the host is ready. * Fixed a bug causing random crashes when joining a game. * Ranked matches in progress will no longer display in the match list. * Fixed players with same name by using identifiers instead of names. * Fixed crash when creating a LAN game without a network cable. * The diamond pool is now always validated after class upgrades, reset or rank up to avoid getting more diamonds than you are supposed to for your rank. * When creating a dedicated server with PunkBuster enabled, then close it to create another but this time with PunkBuster disabled, PunkBuster will still be considered ON, on this new server. * Fixed a problem where a player could get stuck (and couldn’t get killed) after pressing the interaction key while wounded and getting rescued by a teammate at the same time. * Fixed players getting disconnected if they have too many user maps and try to enter the map rotation menu in a Player or Ranked match. * Vehicles will now always respawn even if they are never used. * Fixed users not being able to see a match if the host switched match mode after a rank. * Fixed a glitch that could make a player invisible to another. * Fixed incorrect check for negative values when adjusting diamond count. * Fixed a problem where a player would render through objects if healing a wounded playing while being wounded at the same time. * Fixed reload not being interrupted on the host when a client picks a weapon while reloading. * Fixed Field Manuals not unlocking after game mode change. Singleplayer * Fixed health not changing with the difficulty level. * Keyboard controls remapping in single mode now carry into multiplayer mode. * A buddy will no longer get stuck when healing him while player is receiving damage. * Stats of favourite weapon are now properly reset between loaded save games. * The mortar will no longer move the player through wall. * Mission objectives markers are now show properly after loading a save game. General * Fixed glider key remapping. * Game will now minimize in order to show the website when clicking on ubi.com. * Dolby 5.1 is now supported for most sound cards. * Fixed a random crash that could happen when pressing ESC to cancel a Benchmark run. * Added CPU Intensive benchmark test run. * Fixed Jackal Tapes and Partner Tapes pages. Map editor * Fixed crash in editor when deleting many objects in very rapid succession. * Fixed crash in editor during parsing of the map headers. Download
Battlephil 0 Melden Geschrieben 5. November 2008 Hm ja arbeite leider nicht bei Ubisoft deswegen kann ich nichts weiter dazu sagen :-(
Bang0o 0 Melden Geschrieben 5. November 2008 der multiplayer läuft durch den patch schon viel besser =)
Stövi 100 Melden Geschrieben 5. November 2008 Hat jemand mal ne selbst erstellte Map für den PC? Ich würde gerne ein paar Eindrücke und Ideen sammeln
wolfi 8 Melden Geschrieben 6. November 2008 Hier meine erste Map, extra für dich, entstanden direkt als ich das Spiel hatte. Dauer: So geschätzte 5 Stunden. Download @ Rapidshare (~3,8MB)
Uepsilon 0 Melden Geschrieben 6. November 2008 seltsam, der bug das sich das spiel ab und zu mal von alleine schließt (vorher ne sekunde texture-flimmern) ist leider noch nicht behoben.. naja dann hilft weiterhin nur F5 - schritt gehen - F5 Punk, hast du das Problem gelöst bekommen?
Blochi 0 Melden Geschrieben 6. November 2008 lohnt sich das noch mit meinem system zu kaufen? amd 3500+ geforce 7800 gt 2 gig ram windows xp oder lieber gleich die finger von lassen?
Corsair 217 Melden Geschrieben 6. November 2008 Lut ubi soft : “Mindestanforderungen» CPU: Pentium 4 3,2 GHz, Pentium D 2.66 GHz, AMD Athlon 64 3500+ oder besser » Grafikkarte: GeForce 6800 bzw. ATI X1650 oder besser (Shader Model 3.0, 256 MB RAM)» RAM: 1 GB Laufwerk: DVD-ROM Empfohlen CPU: Intel Core 2 Duo, AMD 64 X2 5200+, AMD Phenom oder besser » Grafikkarte: GeForce 8600 GTS bzw. ATI X1900 oder besser (512 MB RAM)» RAM: 2 GB
Blochi 0 Melden Geschrieben 6. November 2008 Lut ubi soft : “Mindestanforderungen» CPU: Pentium 4 3,2 GHz, Pentium D 2.66 GHz, AMD Athlon 64 3500+ oder besser » Grafikkarte: GeForce 6800 bzw. ATI X1650 oder besser (Shader Model 3.0, 256 MB RAM)» RAM: 1 GB Laufwerk: DVD-ROM Empfohlen CPU: Intel Core 2 Duo, AMD 64 X2 5200+, AMD Phenom oder besser » Grafikkarte: GeForce 8600 GTS bzw. ATI X1900 oder besser (512 MB RAM)» RAM: 2 GB das hab ich auch gesehen,wollte aber eher auf erfahrungswerte hier was geben!
=kettcar= 259 Melden Geschrieben 6. November 2008 (bearbeitet) man muss sagen das fc2 wesentlich besser läuft und flüssiger als etwas vergleichbares. bei mir amd athlon 5000+ 2gb ram 8600gt 256ram läuft es bei mittleren einstellungen bei 50fps absolut sauber. >>Bilder wie es bei mir ausschaut gibt es HIER Bearbeitet 6. November 2008 von SWIZZ=kettcar=
b00zt 25 Melden Geschrieben 6. November 2008 is bei dir noch aa drin, oder schmiert er dann ab, weil du ziemlich viele treppen hast...
=kettcar= 259 Melden Geschrieben 6. November 2008 mit 4x AA krieg ich 25fps mit 4x AA krieg ich 25fps, und ja, bei den oberen ist AA aus
t-omm_y 48 Melden Geschrieben 7. November 2008 son dreck .. hab des spiel auf meinem einzigen spielstand mit 92% im herzen der finsterniss gespeichert - jetz muss ich neu anfangen um alle unterschlüpfe und diamanten zu finden - man-mANn-MAAAN .. ..oder ich lad mir ein ps3 savegame - wär ja auch ne möglichkeit oder ?