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Buggy McDermit

H1Z1

Empfohlene Beiträge

Ist ein Video zum Thema P2W mit Airdrops und inwiefern SOE auf die Kritik reagiert hat. Am Freitag sind die Packets ziemlich nah beim Käufer runtergekommen. Die Flugzeugeschwindigkeit/Fallgeschwindigkeit wurde seitdem verlangsamt, der Radius erhöht usw. Im jetztigen Zustand kauft man also keine Kiste sondern eher ein King of the Hill Event mit sehr ungewissem Ausgang. 

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Weil das Video nur Sarkasmus ist. Deshalb fragte ich. Denn da ist irgendwie nichts P2W. Wenn nicht, schau mal nach einem anderen Video wo das etwas ersichtlicher ist. :)

 

Btw. ist unter anderem dieser Airdrop Kram aktuell ein Grund für mich das Spiel nicht zu holen. Glaube Sony hat sich da einen ganz schönen Mist aufgeladen.

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Weil das Video nur Sarkasmus ist. Deshalb fragte ich. Denn da ist irgendwie nichts P2W. Wenn nicht, schau mal nach einem anderen Video wo das etwas ersichtlicher ist. :)

 

Btw. ist unter anderem dieser Airdrop Kram aktuell ein Grund für mich das Spiel nicht zu holen. Glaube Sony hat sich da einen ganz schönen Mist aufgeladen.

 

Das war ja genau meine Aussage :) Total Biscuit hat auch nochmal das Thema genauer beleuchtet.

 

Ab 7:50 gehts um die H1Z1 Situation.

 

 

Hier mal die letzten Patchnotes. Man scheint sich doch Mühe zu geben

 

 

Servers will be going down at 2:00PM with an approximate downtime of up to 2 hours. Servers should be returning around 4:00PM Pacific.

EDIT: Servers remain down until ~~6:00PM PST or earlier Further notice.~~

EDIT: Servers are back up!

Edit: Yeah...

The update includes the following fixes:

•Fixed issue with loot rules which were preventing spawning items inside containers

•Metal Gate should now work properly

•Floating Arrows should no longer cause damage or obstruct vehicles.

•Structures are now more resistant to damage

•Zombies should no longer slide or attack while knocked down

•Dragging a stack of items that was too large to fit in your inventory would not move any of the stack. It now tops off as much as it can fit

•Fixed issue where the inventory wouldn't accept the maximum it could hold when picking up items from proximity/containers.

•The dew collector should work now, seriously

•Adjusted many items so that they will stack in the inventory properly

•Added a recipe for a Metal Door that is more durable than a wooden door

•Additional server list sorting options are now available

•The inventory option "Delete" has been removed

•“Drop”, “Unload” and “Place” inventory options have been removed from proximity items

•Rebalanced melee damage, including fists

•Enabled melee headshot damage for NPC's and players Have feedback on the new melee changes? Post them in Jimmy's thread here

•Fixed issue with the Runamok Toxic Cavern container not working

•Stagnant water can now be purified in barbecue.

•Bear meat can now be cooked on a barbecue.

•Rabbit stew can now be cooked. It now requires cooked rabbit meat instead of raw rabbit meat.

•Hammers, wrenches, and combat knives can now be melted down into bars inside of a furnace.

•Some larger items like the machete and AR15 now yield more metal bars when melted in a furnace.

•Animal traps now take damage.

•The animal trap recipe now require four nails.

•Fixed picking overlapping blackberry bushes where players sometimes had crouch to pick them successfully

•Fixed event tickets so that tickets found in the world are granted and the name and count show up properly

 

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Also war das Video Absicht. Dann hab ich nichts gesagt, sorry. Dachte du hättest aus Versehen ein falsches reingestellt. ^_^

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Game Update 7/17
 
16. Juli - Legion
 
Servers will go down at 3:00am Pacific and will remain down for 3 hours.

Patch Notes
  • Battle Royale rewards have been added to Team BR
  • Top 5 two man teams get rewarded
  • Fixed UI bug where "character create failed" message would be shown for no good reason.
  • Fixed issue with zombies taking two head-shots from arrow before going down.
  • Bears AI should be more responsive and act correctly.
  • Performance and stability enhancements.
This is the first update from our 2 weeks of bug fixes and stability. You will see more patches going to Test and Live than our normal cadence.

To stay up to date on when there will be downtime be sure to keep your eyes here on Reddit or follow @H1Z1game on Twitter.

Bearbeitet von Raffi_M
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