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bosco

PR Dev Journal

Empfohlene Beiträge

Soo Mädels. Für alle die es totgeglaubt haben.. ihr wurdet enttäuscht. Schwer sogar. :D

Und um es von vorneherein noch zu sagen: Es gibt WESENTLICH mehr Bilder in der originalen News auf realitymod.com.

Schaut mal rüber, lohnt sich ;)

PROJECT REALITY

GERMAN FORCES

PROGRESS UPDATE

After a long time of silence , lots of effort has been made during the last two months to get this project rolling again.

Our current aim is to be implemented into PR 0.9 which is , if things keep going on this well very realisable.

Beside all the great modellers and texturers i'd like to especially thank :

Operation Peacekeeper

TrahnLee

Leusch

Hans Martin Slayer

Kaijleor

azn_chopstick_boi

the test team

So here it is, the long expected media update... ENJOY!

Weapons

G36 Variants

Model : Dylan

UV/Texture : Pride / Chuc (G36C)

Animations/sounds : Chuc

g36cfinalsshot3.jpg

Render18.jpg

MG4

Model / UV / Texture : Kaijleor

Animations: Chuc

mg4final7ee7.jpg

Here is a little video i made about the wepons that are already ingame.

(crappy quality but its my first video ever ;) )

[WEGAME]http://www.wegame.com/watch/gertest/[/WEGAME]

Link : gertest

Vehicles

Leopard2A6

Source : OPK

screen971.jpg

Wolf Geländewagen

Source : OPK

screen880.jpg

Eurofighter

Source : OPK / PR

Texture edits : Martin

screen1044.jpg

Huey UH-1D

Source : OPK

screen1047.jpg

Maps

Codename Silent Eagle ( former Airborne )

Mapper : marcoelnk

Church static : Mescaldrav

Map description :

4x4 km , Vehicle based

Located somewhere in Russia , Factions : Ger vs. Rus

Status :

Lightmaps need to be done. Currently it only has terrain lightmaps on medium and this not even for overgrowth.

screen1027.jpg

Lashkar Valley

Mapper : Hans Martin Slayer

Map description :

2x2 km , mix of infantry and light armored vehicles

Afghanistan , Factions : Ger vs Taliban ; Gamemode : Most likely a mix of insurgency and AAS

Status:

Hans is reworking the textures and improving the overgrowth.

screen933.jpg

Iron Thunder

Mapper : HughJass

Map description:

4x4 km , vehicle based

Located in ??? , , Factions : Ger vs TBA

Status: quite WIP

DIE GANZEN NEWS MIT ALLEN BILDERN, WIPSHOTS UND OUTTAKES

Viel Spaß *abfeier* :yiiiiha:

PS: Es ist ein Progress Update. Das heisst nicht, das sie fertig sind.

Bearbeitet von hawKKK
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geil!

Die Waffen sehen echt gut aus.

Die Fahrzeuge von OPK natürlich auch ;-)! :daumenhoch:

€: die ganze news an gucken lohnt sich ;-)

(also auf der PR-seite)

Bearbeitet von TheBullet
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geile endlich ist es kein gerücht mehr!!!!!!!!!!!

Je nachdem was du gehört hast, war es nie eins :daumenhoch:

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Also erstmal :daumenhoch: für eure Arbeit

aber jetzt auch mal ne frage in dem Video wenn er schießt dann sieht man durchs visier und sieht den ganzen teil der Waffe ab Visier ist das so gewollt oder wird das noch geändert.

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Also erstmal :daumenhoch: für eure Arbeit

aber jetzt auch mal ne frage in dem Video wenn er schießt dann sieht man durchs visier und sieht den ganzen teil der Waffe ab Visier ist das so gewollt oder wird das noch geändert.

Wird geändert. Sowohl beim MG4 als auch beim G36.

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Das is aber nix Dev Journal :whistling:

Glaub wär in nen extra thread besser aufgehoben. :rolleyes:

Aber ich finds cool das es mal wieder was zu sehen gibt und ich hab mich sogar schon auf den screens gefunden :D

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Ah danke ich hatte schon Angst sonst schaut alles schon total Spitze aus was ist eigentlich aus dem MAN truck geworden gibts den noch.

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Ah danke ich hatte schon Angst sonst schaut alles schon total Spitze aus was ist eigentlich aus dem MAN truck geworden gibts den noch.

Also, laut xfeuer sagt Marco folgendes: "tja der kerl taucht nimmer auf und hat uns nie die files geschickt"

Das ist alles was ich dazu sagen kann.

Ich bin hier aber auch weder R-Con noch sosnt irgendwer, also sind spezifischere Fragen im offiziellen Thread ( Major Progress Update ) besser aufgehoben. Danke dür das Verständnis :)

Bearbeitet von hawKKK
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Sehr Schade war schon echt nicht schlecht was man bis Dato gesehen hat aber Danke für die Antworten freu mich schon besonders auf Afganistan :sabber:

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Also, laut xfeuer sagt Marco folgendes: "tja der kerl taucht nimmer auf und hat uns nie die files geschickt"

Stimmt leider. Bubba war schon ewigkeiten nimmer im ts, forum oder icq oder sonst was on. :(

Aber wenn ich den thread so anschau gibts was das so ähnlich ausschaut

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Gott sei dank

Die Truck skins ändern zwar nix am Spiel aber am Feeling

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Von [R-DEV]Deer aka Freor

Asad Khal

Finally got this map completed, its been long time since I started it. Whole village was supposed to be destroyable first but that become impossible when I realised that there is hard limit of 1024 destroyable objects per map.. so I had to reduce destroyable from 3000 to 1000 destroyable objects. Right after that was done, I realised new issue, server machine should be really powerful in order to run map with 1000 destroyable objects... To fix that, with [R-DEV]Rhino's help I had to make non destroyable versions of all houses and convert all buildings into those new versions. At those 2 points it was really close that map would have been abandoned because of these technical issues but problems were solved and now the map is done, i just hope you players likes it =)

Info:

-Visually fictional middle eastern village

-Designed for 16-32 players

-Size: 512x2 (1km)

-Mainly tight infantry combat, village together with river and cliffs is bottleneck between both factions

Credits:

-Map Design: [R-DEV]Deer

-Gameplayobjects: [R-DEV]fuzzhead

-Solving of big technical issues: [R-DEV]Rhino

-Afghan House Statics: matt.b

Gamemodes:

AAS 16

AASAsadKhal.png

Brittish:

- 2x Support Truck

- 2x Logistic Truck

- 1x Land Rover

MEC

- 2x Support Truck

- 2x Logistic Truck

- 1x BRDM-2

Skirmish 16

SkirmishAsadKhal.png

Screenshots:

asad_khal01_tn.jpgasad_khal02_tn.jpgasad_khal03_tn.jpg

asad_khal04_tn.jpgasad_khal05_tn.jpgasad_khal06_tn.jpg

asad_khal07_tn.jpgasad_khal08_tn.jpgasad_khal09_tn.jpg

asad_khal10_tn.jpg]

http://www.realitymod.com/forum/f196-pr-de...-asad-khal.html

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Von [R-DEV]Deer aka Freor

Kozelsk

Info:

-Fictional layout of real life Russian Strategic Rocket Forces military base near town of Kozelsk, south from Moscow.

-Story wise Chechen rebels has taken over this launch facility together with its weapons and Russians are about to take it back.

-Visually map is aiming to be dark and brutal battle zone between factions that have reason to fight to last man.

- There is few underground tunnel complexes and very tactical spots that should require very high amount of teamwork to get through.

-Defenders have superior fortifications in many areas but can be cut off from reinforcements easily so they need to keep each others alive in order to win.

-Map will have infantry focused version, and version where attackers has a lot of armoured vehicles. Tanks are not very useful to capture most of the control points, but they are good support for infantry.

-Map will have only ground combat.

-There is 3 gamemodes available, AASv3, Skirmish and CnC (Command and Control)

Credits:

- Map Design: [R-DEV]Deer together with alot of support from all R-CONs and R-DEVs

- Game Play Design: [R-DEV]fuzzhead

- Bug Finding: [R-DEV]Rhino, PR Tester Team

- Lightning inspired by [R-DEV]Irontaxi's map "Assault on Mestia"

- Alot of objects made by numerous R-Crew members and "Eve of Destruction" Developers.

- + Ofc Russian Forces Community Mod makers

Vehicles:

AAS/CnC 64:

Russia

- 2x BRDM-2

- 4x BTR-60

- 2x T-90

- 2x Logistic Truck

- 2x Boat

Chechnya

- 3x BRDM Spandrel

- 3x Logistic Truck

- 11x Technical

- 4x Support Truck

- 2x Dirtbike

- + Stationary AT Guns

AAS/CnC 16:

Russia

- 2x BRDM-2

- 6x Support Truck

- 2x Logistic Truck

- 2x Boat

Chechnya

- 11x Support Truck

- 3x Logistic Truck

- 2x Dirtbike

- 1x Technical

- + Stationary AT Guns

No vehicles in skirmish gamemode

Skirmish 16:

mapOverview_gpm_skirmish_16.png

CnC 16/64

mapOverview_gpm_cnc_64.png

AAS 16/64

mapOverview_gpm_cq_64.png

Screenshots:

koszelsk01_tn.jpgkoszelsk02_tn.jpgkoszelsk03_tn.jpg

koszelsk04_tn.jpgkoszelsk05_tn.jpgkoszelsk06_tn.jpg

koszelsk07_tn.jpgkoszelsk08_tn.jpgkoszelsk09_tn.jpg

http://www.realitymod.com/forum/f196-pr-de...ap-kozelsk.html

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Super endlich maps :D

Und das beste kein INS :yiiiiha:

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