Zum Inhalt springen
Black__Jack

War Thunder [OT]

Empfohlene Beiträge

The Second Wave! Tankers and Pilots,  the second wave of Ground Forces’ Closed Beta has begun!

news_s-4_dekal.png

 

Those who purchased tank packs can now access the test server!
The second wave will give CBT access to those who purchased tank packs from December 4th to December 31st (included). Players who purchased their packs after that date will be included in the next wave of invitations.
Please remember that you accepted the NDA before making a purchase, when entering the game you will have to confirm that you agree with it once again.
  • All discussions, bug reports etc. should be only on the special Closed Beta Test Forum (you will need to relogin to the forums in order to access it). No  screenshots, game footage or any other information concerning CBT can be shared outside of it.
  • Those who purchased “T-34 and M4A2 Sherman Advanced Pack” get their access from December 26th 17:00 GMT, those who bought other tank packs can join the test on December 26th 18:00 GMT. If you purchased a tank pack and still cannot access CBT forum - try relogging.
  • Testing schedule: Thursday and Saturday from 02:00 to 06:00 GMT and from 13:00 GMT to 17:00 GMT.  Today, on December 26th the test will run until 19:59 GMT.
  • Invitations for those who completed Ground Forces HQ tasks will be sent every day except for the period from December 30th to January 2nd.
  • Players are only allowed to access CBT from one PC. Trying to access it from another PC will result in your testing account blockage.
  • Current version of the test client requires Windows 7 or higher and a DirectX11 compatible GPU (Radeon HD5000 or higher, GeForce GTX 460 or higher). Earlier GPU's support will be added later.

 

To get access to CBT-server please follow the instructions.

See you on the battlefield!

War Thunder developers team

Discuss on our forums

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ich kann die Instructions nicht lesen (obwohl ich den Access habe)

 

hat funktioniert, kann sie jetzt lesen

 

aber was ich gelesen habe: laufen die Ground Forces Server nur zeitlich beschränkt?

Bearbeitet von Panzerfan
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ich kann die Instructions nicht lesen (obwohl ich den Access habe)

Meinste das?:

 

 

 

How to access the Nightly server:

1. Copy the game folder into a new separate folder. (You can use dev server if you have it installed)

2. Create a file named nightlyMode with empty extension in the root folder (the one with the aces.exe)

3. Add the following lines to the top of the config.blk file that is located in the same folder

yunetwork{

curCircuit:t="nightly"

isExpertMode:b=yes

yutag:t="internal"

}

4. Delete file warthunder.yup

5. Run the launcher and let it download the update (in some cases - run the launcher as an Administrator. This might require for Windows7, windows8, windows8.1. If this is required - it is a bug and shoud be reported)

6. Choose 'nightly' server in the launcher settings in the top right corner of the launcher menu.

 

'Nightly' server is open every Thursday and Saturday from 02:00 to 06:00 GMT and from 13:00 GMT to 17:00 GMT.

Today, on December 26th the test will run until 21:59 GMT.

If you have any questions or troubles accessing Nightly, feel free to post them in the comments.

 

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wer den Tank stream verpasst hat.

http://www.youtube.com/watch?v=u4ftOqklLoE

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Sieht sehr gut aus, auch wenn ich den Arcade Modus jetzt nicht so spannend finde. Sehe bei den Tanks wie bei den Flugzeugen den Reiz eher bei HBs.

 

Bitte bitte bitte, lass es irgendwann DE - GB Historicals in Africa geben :aww:

Bearbeitet von gekko434
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Verdammt, ich seh da bei ihm ein Flugzeug mit bei, ich habs noch nicht ganz geschaut aber wollen die mir erzählen dass die Flugzeuge direkt mit den Panzern zusammen nutzbar sind?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ja dass sie das irgendwann alles zusammen legen wollten war mir klar aber
direkt von Anfang an? Wargaming kann einpacken...

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

vorhin ein paar runden gespielt

 

Die Steuerung ist nicht von anfang an eingestellt und ich weiss immer noch nicht alle (bsp. Munition wechseln)

ansonsten steuern sich die Stahlmonster schön träge, nur die Kanonen klingen arg schwach

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Viel Spaß und hört sich nach sehr leichten Kinderkrankheiten an.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Warum sie die Dev/Beta-Server immer nur so kurz aufhaben :(

 

Ich hab doch nur so 'ne langsame Internetleitung, da dauert das Laden halt länger :(

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Und genau deswegen wasted man dafuer kein Geld. Ba-dum

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden


  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.
×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information

Wir haben Cookies auf Deinem Gerät platziert. Das hilft uns diese Webseite zu verbessern. Du kannst die Cookie-Einstellungen anpassen, andernfalls gehen wir davon aus, dass Du damit einverstanden bist, weiterzumachen.