Zum Inhalt springen
-=Punkbuster=-

BF-Games.net Battlefield 4 Server

Empfohlene Beiträge

Mag mal jemand mitidlen, umso schneller kann ich meinen eigentlichen Kram weitermachen. :)

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Kann eventuell in 2 Wochen wieder mit helfen den Server anzustoßen. Im Moment ist Prüfungszeit bei mir ;)

  • Gefällt mir! 1
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

R51 Server Patchnotes 1st September
 

R51 (165241) Server Update (September 1)

•New map added (Zavod: Graveyard Shift)
•Three new experiences added to take advantage of the new map (NIGHTSMALL, NIGHTINF, NIGHTLARGE)
•Netcode improvements:
•Added support for high tickrate (currently disabled, it will be enabled at a later date after live testing is performed)
•Improved “rubber banding” handling
•Improvements to reduce “dusting” effect on fast moving vehicles (mainly jets)
•Updated server stall detection
•Skill based team balancer:
 The new team balancer is a start-of-round balancer. It is designed to balance lopsided servers by breaking up teams over several rounds.
 •The team balancer works by:
 •Taking both team sizes and skill into consideration. It works by:
 •Rebuilding the teams based on skill after every round
 •Keeping squads & friends together
 •Preventing excessive team stacking
 •Assigning joining players by skill during rounds
 •Replaces players that previously left the game with new joiners
 •Evaluating manual team switching on a case by case basis and refuse team switching which may ruin the balance of the Server
 •Attempting to prevent team stacking by being more restrictive of high skilled players trying to switch to the better team
 •Freely allowing team switching when there are very few (less than 5v5) players on the Server
 •Being enabled in “bigger” team based game modes only

It is enabled by default on Official servers, it can be controlled on non-Official servers by using vars.SkillBasedBalance

•Fixed a rare server crash


http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955064797286468127/last/

Bearbeitet von renesweb74
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

davor mal verloren mit 0:1 und gestern mal wieder 1:0 gewonnen - immer wieder schön solche engen Spielentscheidung wie diese

Bearbeitet von renesweb74
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wann wollt ihr die Server eigentlich auf 60Hz umschalten? Da warte ich schon ne ganze Weile drauf. :aww:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ich wüsst nicht ob es die 60Hz Server schon offiziell gibt. Das letzte was ich gehört habe war, das Provider Testserver aufgestellt haben. Außerdem wird der 60Hz Server unter Umständen deutlich teurer, da weniger Serverinstanzen gleichzeitig laufen können.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

auf bamboo bar habe ich mich bereits geäußert - auch im internen eine Diskussion begonnen.

http://bamboobar.eu/discussion/4/servervorstellung-bamboo-bar-48#latest

I think for an 48 server is 30hz enough - for 64er server its a good option. Both servers running good to very good. It can be that players switch to high tickrate servers.

60hz = ~155 Euro 
30hz = ~ 100 Euro
per 3 month

My personal opinion is that 60hz is a option for a 64 Server not really for 48 - because the most servers have enough power to calculate the gameplay. A test by an admin was bad because he was killed behind the wall like before - and the providers want to take to much money for little bit luxury  On our servers I have mostly a good weapon feeling and not many connection errors - so I ask me "Why I should switch to new system?"

Also grundsätzlich würde ich 60hz haben wollen, doch nicht für den Preis!!! Leider haben wir keinen Sponsor, der uns das finanziert ^^

Bearbeitet von renesweb74
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden


  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.
×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information

Wir haben Cookies auf Deinem Gerät platziert. Das hilft uns diese Webseite zu verbessern. Du kannst die Cookie-Einstellungen anpassen, andernfalls gehen wir davon aus, dass Du damit einverstanden bist, weiterzumachen.